2013. június 16., vasárnap

33.fejezet

Meghoztam a legújabb részt! Sajnálom, hogy ilyen későn jött csak nem igazán volt ihletem. De a következő ígérem hamarabb fog jönni, bár lehet, hogy nem, mert itt a nyár és a barátaimmal találkozok és bulizok:) Azért megpróbálok sietni! Várom a véleményeteket! Xx RR
 
Brit szépségem

*Elisabeth szemszöge*

Lementünk a lépcsőn be a nappaliba, ahol egy tündéri csöppséget láttam meg. Niall megfogta a kezem és odahúzott ahhoz a kislányhoz, aki éppen Harryvel játszik. Leguggoltunk elé és rámosolyogtam, amit a kicsi lány viszonzott is.
- Lisi ő itt Lux. Lux ő itt Lisi. - mutatott be egymásnak minket Niall mosolyogva. Szőke haja két copfba volt kötözve, míg kék szemei boldogan csillogtak. A szívem meghasad, ha arra gondolok, hogy nekem nem lehet egy ilyen gyönyörű gyermekem. Könnyek gyűltek a szemembe, de nem hagytam lefolyni őket.
- Muszáj volt? - kérdeztem nem túl kedvesen Nialltől. Tudta, hogy mire célzok. Arra, hogy nekem nem lehet gyerekem, de azért is bemutatta nekem. Már nem tudtam visszatartani, a könnyeim utat törtek maguknak és leszánkáztak az arcomon.
- Lisi mi a baj? - kérdezte kétségbeesetten Harry.
- Az, hogy most egy világ dőlt bennem össze. Kössz Niall! - a végén a szöszi felé fordultam, majd felálltam és felrohantam Horan szobájába. Az ajtót magamra zártam, majd nekidőltem az ajtónak, amin lecsúsztam és keserves sírásba kezdtem. Valaki ki akarta nyitni az ajtót, de nem sikerült, mert a zár megakadályozta.
- Hagyj békén! - szólaltam meg.
- Kérlek engedj be! Beszéljük meg! - mondta könyörgően Niall.
- Miért kellett?! Nem elég az, hogy tudom nem lehet?! - kiabáltam vele.
- Kérlek Lisi! Én nem akartam semmi rosszat! - egyre halkabb volt a hangja, amiben a kétségbeesés hallattszódott. Nem engedelmeskedtem, hanem makacsul ültem és sírtam.


*Niall szemszöge*

- Lisi ne csináld ezt kérlek! - könyörögtem neki. Nem akartam semmi rosszat, teljesen kiment a fejemből, hogy neki nem lehet gyereke. Mekkora hülye vagyok!
- Hagyj Niall! - szólalt meg. Hangján lehetett hallani, hogy sír. Mivel tudom, hogy nagyon makacs egy lány, úgy sem fog beengedni, ezért, visszamentem a fiúkhoz és leültem.
- Niall mi történt? - kérdezte Liam.
- Biztos ki fog nyírni, mert elmondom. - motyogtam magam elé.
- Nyugi, haver. Nem mondjuk el senkinek. - biztatott Louis. Vettem egy mély levegőt, amit lassan kifújtam és beletúrtam szőke hajamba.
- Lisi elment orvoshoz. Mivel nem védekeztünk, ezért nagy volt a valószínűsége, hogy terhes. Mikor elment az orvoshoz, ott közölték vele, hogy nem terhes...
- Tovább? - kérdezte Zayn, mert nem folytattam.
- Elvégeztek még pár vizsgálatot és kiderült, hogy...szóval...nem lehet gyereke. - fejeztem be végül. A fiúk nem szóltak semmit, csak meredtek maguk elé.
- Így már érthető, hogy miért akadt ki. - szólalt meg Harry.
- Most pedig nem is enged be. Ott sír és nem tudok semmit sem csinálni... - sóhajtottam, majd körülnéztem.
- Hol van Lux? - kérdeztem jobbra-balra ingatva a fejem.
- Ööö...biztos valahol a házba. - szólalt meg Louis. Elkezdtük keresgélni, de nem találtuk. Visszamentünk a nappaliba és csöndben gondolkoztunk, mikor egyszer csak nevetést hallottunk.
- Hallottátok? - emelte fel a fejét Liam. Bólintottunk, majd egyszerre álltunk fel, ami egy kicsit ijesztő volt még a számomra is.
- Ez Lisi...és Lux? - mondtam miközben a lépcsőn haladtunk felfelé. Az ajtó nyitva volt, amin benéztünk. Lux az ágyon feküdt, felette Lisi tornyosult, aki csikizte a Luxot. Ez a jelenet filmbe illő volt.
- Jó anyuka lenne Lisiből. - suttogta mosolyogva Liam. Nem nagyon figyeltem semmire csak Lisire. Vékony egyben kecses alakjára, hosszú szőke hajára, ajkaira, amik felfelé görbültek és vadul csillogó kék szemeire. Csodálatos. Ez az egy szó amit mondhatok rá.
- Gyere drága, elmegyünk fürödni. - mosolygott barátnőm Luxra. Felemelte az ágyról, majd bevitte a fürdőbe, miközben minket észre sem vett.
- Mit tegyek? - fordultam a fiúkhoz, hátha ők tudnak segíteni.
- Engeszteld ki valamivel. Mondjuk menj és segíts neki megfürdetni Luxot. - szólalt meg Liam. Bólintottam, mire a többiek elmentek. Vettem egy mély levegőt, majd bementem a szobámba, onnan át a fürdőbe. Amint beléptem az ajtón, megláttam a mosolygós Luxot, aki a kádban ül és folyamatosan fröcsköli Lisit, aki nevetve fogadja ezt. Odamentem a kádhoz és letérdeltem Lisa mellé, majd fogtam egy másik szivacsot és én is elkezdtem megmosni Baby Luxot. Annyira aranyosan nevetett, meg játszadozott. Amint végeztünk a mosakodással, egy törölközőbe tekertük és megszárítottuk. A barátnőm feladta rá a pizsijét, majd átvitte és befektette az ágyába. Amint visszajött, bement a fürdőbe és lezuhanyzott. Miután végzett én mentem be,majd miután én is letusoltam, felvettem egy boxert. Lisi a tükör előtt állt és nézegette benne magát. Odasétáltam möge és hátulról átkaroltam a derekát, mire a kezeit az enyémekre helyezte. A fejét a nyakamba fúrta és becsukta a szemeit.
- Sajnálom. - szólalt meg halkan. Nem válaszoltam, hanem egy hosszú puszit nyomtam ajkaira, majd megfogtam az egyik kezét és elkezdtem magam után húzni. Befeküdtünk az ágyba, mire Ő a fejét a mellkasomra tette, ezért én a derekát öleltem körül.
- Jó éjszakát Szerelmem! - suttogtam miközben egy puszit nyomtam a homlokára.
- Jó éjt! - mosolygott vissza behunyt szemekkel. Én is lecsuktam az íriszeim, majd mély álomba merültem.

Reggel úgy ébredtem, hogy az ágy üres volt mellettem. Ránéztem az órára, amiről megtudtam, hogy még csak fél nyolc van. Felkeltem az ágyból,  majd felkaptam pár ruhadarabot és lementem. A konyhából nevetgélés hallattszódott, ezért oda indultam. Bent Lisi eteti Luxot, mintha a saját gyereke lenne. Mivel nem vett észre, ezért nekidőltem az ajtófélfának és úgy néztem tovább. Annyira elbűvőlöek voltak így ketten. Kb. egy fél perce állhattam ott mikor Lisi beszélni kezdett.
- Jaj Lux....annyira aranyos vagy. Bárcsak nekem is lehetne majd egy ilyen csöppségem, mint te. - mosolygott barátnőm. Annyira rossz így látni őt. Lehet hogy kívülről erősnek néz ki, de ez belül cseppet sem igaz. Össze van törve lelkileg és nem tudom, hogy mit csináljak. Nem tudom elviselni azt, hogy akit a világon legjobban szeretek ennyire szomorú. Ez ellen tennem kell valamit.
- Niall, Niall! - gügyögte mosolyogva Lux.
- Min gondolkozol édes? - hallottam meg szerelmem hangját, majd két kezét az arcomon éreztem.
- Semmi érdekesen. - füllentettem egy kicsit. Mosolyogva megcsókoltam, amit ő viszonzott is, mire Baby Lux tapsolni kezdett. Elváltunk, majd leültünk reggelizni. Evés közben a többiek is kezdtek leszállingózni az emeletről és leültek hozzánk falatozni.
- Niall ugye tudod, hogy ma koncertünk van? - kérdezte Liam. Bólintottam, majd tekintetem Lisire vezettem.
- El jössz megnézni minket? - kérdeztem kedvesen.
- Bocsánat, de nem megy, mert van egy kis dolgom. - mosolygott sejtelmesen.
- És mi az? - szólalt meg Louis.
- Titok! - ajkai még szélesebben görbültek felfelé. Kíváncsi vagyok mit tervez.
- Akkor annyit mondj hogy hol. - kíváncsiskodott Zayn.
- Közel hozzátok! - vigyorgott majd belekortyolt a kávéjába.
- És mikor? - folytatta Harry.
- Akkor amikor a koncert. - mosolygott tovább. Közel lesz hozzánk és akkor lesz mint a koncert...ez bármi lehet! - De viszont nekem mennem kell. Majd találkozunk! - intett mindenkinek, majd nekem egy érzéki csókot nyomott ajkaimra és elment.


*Este 8:00*
 

*Lisi szemszöge*

Már nagyon várom, hogy ki állhassak a színpadra és énekelhessek. Nem tudom mi ütött belém, hiszen mindig is lámpa lázas voltam. Már rajtam van a fellépő ruhám és várom, hogy a fiúk le menjenek a színpadról. Ők még azt sem tudják, hogy itt vagyok. Az utolsó számukat adták elő, majd miután végeztek Paul egy cetlit nyomott Zayn kezébe, hogy olvassa fel a színpadon. Visszament, majd a papírt kezdte pásztázni.
- Ma egy kis különlegességel fogadunk titeket! Egy lány fog énekelni, aki szerelméhez szól. Akkor jöjjön Avril Lavigne-től az I Love You! - fejezte be, majd lesétált és ő is odaállt a többiek mellé, akik nagy szemekkel figyelték, hogy ki a titokzatos fellépő. A dallam felcsendült ezért hangomat kieresztettem. Elkezdtem felfelé sétálni a színpadon, de senki nem látott, mert korom sötét volt. Csak a zenét lehetett hallani. Miután kimondtam, hogy hey, minden lámpa felkapcsolódott. Az összes fény rám irányult, hogy biztosan a középpontban legyek. A szememmel a barátomat kerestem, akit a többi fiú mellett látok meg. Mindegyikőjüknek kikerekedett a szemük és eltátották a szájukat. Szerelemem szemébe néztem, hogy tudja neki éneklem. Amint befejeztem a dalom, a mikrofont a számhoz emeltem és megszólaltam.
- Boldog fél éves évfordulót! Szeretlek Niall James Horan! - mondtam mosolyogva, majd lementem a színpadról és barátomat kezdtem el keresni. Egy fél perces futás után megtaláltam és egyből a nyakába ugrottam. Magamba szívtam az illatát, miközben szorosan magamhoz öleltem.
- Én is szeretlek! - suttogta a fülembe, hogy csak én halljam.  - Viszont most gyere és menjünk haza, mert vár rád egy meglepetés. - suttogta a fülembe vigyorogva. Elmosolyodtam, majd ujjainkat összekulcsoltuk és úgy törtünk át a sok emberen keresztül. Beszálltunk a kocsiba és Niall egyenesen az 1D házhoz vitt. Leparkoltunk a ház előtt, mire egyből kiszálltunk és bementünk a lakásba. Megfogta a kezem, majd szembe fordított magával és hevesen megcsókolt. Váratlanul ért, de viszonoztam gesztusát, majd elváltunk és két keze közé kapott. Egy hangos kacaj hagyta el ajkaim, miközben mindkét karomat a nyaka köré tekertem.
- Hova viszel szőke hercegem? - kérdeztem mosollyal az arcomon, játékosan.
- Ki az udvarra hercegnőm. - vigyorodott el.
- Miért megyünk ki ír manóm? - folytattam és arcon pusziltam.
- Majd meglátod brit szépségem. - mondta, mire felnevettem. Amint kiléptünk az elhúzhatós üvegajtón, letett és megláttam a ház sarkán egy jakuzzit, ami tele volt szórva rózsaszirmokkal. Gyönyörű!
- De mielőtt megmártóznánk....felkérhetem egy táncra a hölgyet? - kérdezte miután bekapcsolt egy lassú dalt. A kezét nyújtotta, amit én szívesen elfogadtam, ezért közelebb húzott magához. Két karom a nyaka köré tekertem, míg ő a derekamat ölelte körül. Testünk teljesen összesimult, miközben egymás szemét pásztáztuk. Nem csináltunk semmit csak jobbra-balra billegtünk, miközben egymást néztük. Ez a jelenet annyira filmbe illő...de mégis a valóságban vagyok. Annyira hihetetlen ez az egész.
- Tudod, ha az nap délután nem ütköztünk volna össze, akkor most nem állnánk itt. - suttogtam mosolyogva.
- Emlékszem...még szerencse, hogy aznap elmentem sétálni. - mosolygott rám. Annyira meghitt volt ez az egész.
- Elmondhatok egy titkot? - kérdeztem játékosan. Bólintott mire odahajoltam a füléhez és lassan egyben érzékien elsuttogtam azt az egy szót.
- Szeretlek!
- Én is elmondjak egy titkot? - szólalt meg. Mosolyogva bólintottam, mire a fülembe suttogott.
- Én is szeretlek! - hallottam meg rekedt férfi hangját. A fülem mögé puszilt, majd úgy haladt a szám felé. Még csak a felénél járt, de én már nem bírtam ezért megcsókoltam.
- De türelmetlen valaki. - nevetett fel csókunk közben. Mosolyogva elváltunk majd odamentem a bugyborékoló vízhez és levettem a cipőm, majd a fölsőm. A nadrágom gombjához nyúltam, mikor Niall átkarolt hátulról és kigombolta a nadrágom helyettem. Levettem magamról majd a szöszi felé fordultam és lehúztam róla a pólóját.
- Ez sem kell. - mondtam vigyorogva, majd kicsatoltam az övét és kigomboltam a nadrágját. Levette magáról, majd a melltartóm kapcsához nyúlt, amit egy mozdulattal kikapcsolt. Lehúztam magamról, majd a bugyimtól is megszabadultam és beültem a vízbe. Niall sem tétlenkedett, hanem a maradék ruhadarabját is lehúzta magáról, majd beült mellém. A földről felvett két pezsgős poharat és egy üveg pezsgőt. Kibontotta, majd öntött mindkettőnknek és visszahelyezte a földre az üveget.
- A fél éves évfordulóra! - koccintottunk, majd beleittunk. Egy ötlettől vezérelve, megcsókoltam, majd lovagló ülésbe ültem rajta. Mindkét poharat leraktuk, majd ujjainkat összekulcsoltuk és élveztük egymás társaságát.

2 megjegyzés:

  1. Mit is kéne írnom...? Ja, igen. Mint mindig, most is elkápráztattál. Nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon imádom a blogjaidat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!! Nagyon hálás vagyok neked! És mivel annyira imádlak ezért még ma kirakom az új részt! Xx RR

      Törlés