2013. május 25., szombat

29.fejezet

Kedves Olvasóim!
Megjött az új rész, hamarabb mint hittem! Nagyon köszönöm  szépen a visszajelzéseket nagyon jól esik! Ez a rész annyira nem érdekes, inkább szerelmes. A következőben viszont már jönnek a bonyodalmak, szóval remélem komiztok, hogy minél hamarabb jöjjön az új rész!
Jó olvasást! Komizzatok!
Xx RR
 
                                        Ő Rio


Niallel egész nap nem mentünk ki, de nem is zargatták a szöszit. Reggel frissen ébredtem, ami nálam nagy szó. amint kinyitottam a szemeim, barátom mosolygós arcával találtam szembe magam.
- Mióta nézel? - kérdeztem reggeli rekedtes hangomon. Arcomból kisöpörtem a hajam és egy mosolyt varázsoltam arcomra, ami őszinte és boldog volt.
- Egy tíz perce kb. - vigyorgott rám.
- Ezt a borzalmat nézted kerek tíz percig? És nem undorodtál el? - kérdeztem teljes komolysággal.
- Ne legyél már hülye. Gyönyörű vagy! - mondta lágyan, a második mondatnál egy nagyot dobbant a szívem. Felültem az ágyon és felkaptam az első fölsőt, ami a kezembe akadt, ami Niall inge volt. Begomboltam magamon és a bugyimat kezdtem keresni. Az ágytól elég messze találtam meg, így felálltam és felvettem.
- Nekem jobban tetszettél azok nélkül. - szólalt meg a szöszi nyávogós hangon és egy pimasz mosollyal. Felnevettem, majd egy díszpárnát a fejéhez vágtam. - Hé én csak az igazat mondom! - mondta még mindig egy pimasz vigyorral az arcán.
- Abban biztos vagyok! - szólaltam meg kuncogva. - De várj. Szóval így nem tetszem? - vontam fel a szemöldököm, tetetett durcival.
- Te mindenhogy gyönyörű vagy! - vigyorgott rám. Karba tettem a kezeim és elfordítottam a fejem.
- Na persze! - mondtam még mindig komoly arccal. A kacaj már majdnem kiszökött ajkaimon, de szerencsére vissza tudtam fojtani.
- Ne hülyéskedj már! - nevetett fel.
- Szóval már hülye is vagyok? - forgattam ki szavait.
- Nem ezt mondtam! - védekezett egyből. Felnevettem, mert már nem bírtam magamban tartani. - Na állj csak meg! - mondta és felállt, magára kapott egy boxert és felém közeledett. Mikor észbe kaptam, már majdnem elkapott, de gyorsan megindultam ki a szobából. A lépcsőn leviharzottam, de éreztem, hogy itt van közvetlen mögöttem és egy pici kell, hogy elkapjon. A nappaliba ajtajában voltam, mikor megéreztem két kezét derekamon, ezért felnevettem. - Meg vagy! - suttogta fülembe. Kinyitottam szemeim és akkor láttam meg Liam és Louis vigyorgó arcát.
- Hali srácok! - köszöntem mosolyogva és intettem egyet. Megfordultam, így Niallel találtam szembe magam. Mellkasára helyeztem kezeim, majd a fülébe suttogtam. - Csinálok reggelit. - Majd  elengedtem és megindultam a konyhába. Bent Harry és Zayn volt és valamit beszélgettek, de abbahagyták mikor beléptem.
- Csáó! - köszöntem kedvesen.
- Ezek szerint beszéltél vele. - vigyorodott el Malik.
- Ööö...Ha beszélgetésnek lehet mondani azt amit csináltunk, akkor...igen! - mondtam mosolyogva.
- Ahan, szóval akció volt. - nevetett fel Zayn.
- Én ezt egy szóval se mondtam! - védekeztem egyből. Nincs kedvem zavarba jönni.
- De céloztál! - szólalt meg Hazza.
- Harry te inkább meg se szólalj! Tudom mi történt tegnap reggel! - mutattam rá fenyegetően.
- Vegyük úgy, hogy meg se szólaltam!
- Mi történt? - kérdezte Zayn értetlen fejjel.
- Tegnap VÉLETLENÜL rájuk nyitottam AZ közben. - nyomtam meg a véletlenül és az az szót. Malik jóízűen felvetett, majd neki álltam reggelit csinálni.




- Milyen volt ott ahol voltál? - kérdezte Barbi. Itt ülünk a fiúk nappalijában és engem kezdtek faggatni.
- Tutto è perfetto. - szólaltam meg olaszul.
- Ez mit jelent? - kérdezte érdekes fejjel Louis.
- Minden tökéletes.
- Minden? - kérdezte hangsúlyozva Zayn.
- Na jó. Volt egy srác aki folyamatosan nyomult, de még akkor sem adta fel mikor leráztam. Aztán egyszer nagyon felhúztam magam és elküldtem melegebb éghajlatra, azután pedig alig szóltunk egymáshoz. - válaszolt tömören.
- Helyes. - suttogta fülembe Niall.
- Amúgy ki az a Macario? - kérdezte Liam.
- Miért? - húztam az agyukat, mert biztos azt hiszik, hogy tetszik nekem Rio.
- Csak kérdezzük, mert elég sok kép van fent rólad Twitteren, amit ő posztolt ki. - magyarázkodott Harry.
- Ahan...szóval Rio. Hát...izé... - magamban jót röhögtem, de próbáltam játszani a szerepet. Végig néztem a többieken és azt vettem észre, hogy mindenki meglepődve figyelt engem, kivéve Zayn, mert ő tudja, hogy kicsoda Macario is valójában. - Hát vele összejöttem... - mondtam komoly arccal. Nehezen, de kibírtam röhögés nélkül, de Malik nem és egy hatalmas kacaj tört ki ajkai közül. Sajnos én sem bírtam tovább és elnevettem magamat.
- Valaki elmagyarázná mi olyan nevetséges? - kérdezte Barbi.
- Ti totál bevettétek, hogy Macarioval volt köztünk valami! - nevettem és már a hasamat fogtam, épp úgy mint Zayn.
- Mi van?! - akadt ki Niall.
- Hé nyugi... - mondtam kedvesen és végigsimítottam az arcán - ...ő csak az unokabátyám akinél laktam. - erre a mondatomra megnyugodott amit egy mosollyal nyugtáztam.
- Amúgy pontosan hol is voltál? - kérdezte Louis.
- Olaszországban, Nápolyban. - mondtam büszkén. Előkaptam a telefonom és gyors kerestem egy képet Macario-ról amit Barbi kezébe nyomtam. - Ő Rio.
- Hű...helyes pasi! - szólalt meg vigyorogva.
- Tudom! - mondtam én is vigyorogva.
- Hé! - kiáltott fel egyszerre Niall és Harry.
- Nyugi nekem az unokatesóm. - fordultam szerelmem felé, majd Hazzara tekintettem - Ja és Harry, ha Olaszban járunk és Macarioval találkozunk, akkor vigyázz Barbira, mert képes és rámászik. - kacsintottam barátnőmre. Sokat beszélgettünk még, de eljött az este, ezért mindenki ment lefeküdni aludni.
- Mész fürdeni vagy menjek? - kérdeztem a szöszi felé fordulva. Mögém jött és hátulról átölelt, így az állát a vállamra rakta.
- Menjünk együtt. - suttogta érzékien a fülembe. Felkuncogtam, majd megfogtam a kezét és elindultam a fürdőbe magam után húzva. Becsukta magunk mögött az ajtót, majd közelebb lépett hozzám és megcsókolt. Fenekemre csúsztatta kezeit, én pedig a hajába túrtam.

- Adsz egy pólót? - kérdeztem kedvesen, mert egy szál törölközőben álltam előtte. A szekrényéhez lépett és előhúzott egy fölsőt amit a kezembe nyomott. Egy mosolyt küldtem felé és magamra kaptam. Niall befeküdt az ágyba, majd én is megindultam. Négy kéz láb mentem a pihe-puha ágyon a szöszi felé és beleharaptam az alsó ajkamba. Befeküdtem a szerelmem mellé, kiskifli nagykifli formában. Niall hátulról átölelte a derekam ezzel is közelebb húzva magához.
- Jó éjt szépségem! - suttogta lágyan a fülembe.
- Jó éjt szöszikém! - a végén felkuncogtam majd lecsuktam szemeim.
- Szeretlek! - hallottam meg édes, melengető hangját ami mosolygásra késztetett.
- Szeretlek! - szólaltam meg, majd mély mézédes álomba merültem.

2 megjegyzés:

  1. Éljen! Alig várom a kövit! Mindig megtudsz lepni az elképesztő írásoddal és siess!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!!*-* nem tudod elhinni hogy mennyire jó érzés:) és ígérem sietek! Xx RR

      Törlés