2013. május 6., hétfő

20.fejezet

Kedves olvasóim!
Tudom későn hoztam a rész és ezért ezer bocsánat! Nem lett valami izgalmas, de azért remélem tetszeni fog nektek!
Jó olvasást!
Puszi RR
                               Csók és egy régi barát

~1 hónap múlva~

Hogy mi történt az utóbbi egy kerek hónapban? A munka terén nagyon jól megy minden. A dolgozókkal jól kijövök és a cég is remekül üzemel. Az egyik író lány, ő is 20 éves mint én és nagyon megértjük egymást. Valeri a neve, de én csak Va-nak szólítom. De nem csak a munka ilyen jó. A szerelem szép dolog nem?! Én úgy érzem hogy szerelmes vagyok. Minden szabadidőmet a barátaimmal,de legfőképp Niallel töltöm. Nagyon jól meg vagyunk és egyre jobban ismerem. Szinte már mindent tudok róla. Olyan mintha kiegészítene engem.  
- Lisi itt vagy? - lebegtette a kezét a fejem előtt Barbi.  
- Mi hogy mi? Persze. Mi volt a kérdés? - ráztam meg a fejem.  
- Mi lenne ha elmennénk bulizni? - kérdezte Harry. Heves bólogatásba kezdtem mire készülődni kezdtünk.

~...~

Már egy ideje itt táncolunk a parkettán mikor nekem ki kell mennem a mosdóba. Fel kellet egy kicsit frissítenem magam. Amint kiléptem a mellékhelyiségből egy borzalmas látvány tárult elém. Ez a kép örökre a retinámba égett. A könnyek kezdtek utat törni maguknak amiket hagytam hogy végig folyanak és eláztassák az arcomat. Nem bírtam tovább nézni ezért visszafutottam a mellékhelyiségbe, ahol az egyik wc-nek lehajtottam a tetejét és ráültem miközben zokogtam. Egy tíz perce ülhettem ott mikor az ajtó kinyílt és letérdelt elém egy lány. Átölelt, a hátamat simogatta és a fülembe súgta a szokásos "csssssss..."-t. Csak szipogtam majd a gondolataimat összeszedve felálltam és a tükör elé álltam ami a mosdókagyló fölött volt. Belenéztem és egy szörnyeteg nézett vissza rám. Fogtam egy kéztörlőt és annak segítségével letöröltem az elkenődött sminkem. Eleanor felé fordultam aki együtt érzően tekintett rám. Szorosan magamhoz húztam és beszívtam hajának kellemes kókusz illatát. Miután elengedtük egymást egy mosolyt küldött felém amitől nagyobb lett bennem az erő. Mély levegőt vettem majd kiléptem a mellékhelyiségből és az épület elé mentem.  
- Biztos hogy elakarsz menni? - kérdezte El mire én bólintottam. Hívtunk egy taxit majd elköszöntem tőle és hazamentem.


Reggel nyúzottan ébredtem, a tegnap esti látvány még mindig a szemem előtt lebegett. Nem gondoltam volna hogy ez lesz a vége... Nehezen felkeltem az ágyból és a fürdőbe mentem. Beálltam a zuhany alá és hagytam hogy minden egyes porcikám átjárja a melegség és hogy izmaim ellazuljanak. Megmostam a hajam majd kiléptem a kabinból és magam köré tekertem egy törölközőt. Vissza mentem a szobámba és felvettem valami kényelmes öltözéket. Befeküdtem az ágyba és a tegnapi esemény jutott eszembe. Hirtelen törtek elő belőlem a könnycseppek amit próbáltam a kezemmel letörölni. A kezeim nem tudtak harcolni a könnyekkel inkább hagytam had zokogjak. Jól esett hogy kisírhatom magam, mivel most annyi minden összejött. Miután megnyugodtam egy kicsit az új telefonomról felhívtam a céget hogy ma nem megyek dolgozni. Nem volt erőm felkelni és utána még gondolkozni hogy mi nem jó a cikkeken, így hát csak feküdtem és bámultam a fehér plafont. Nézelődésemet a csengő szakította félbe, de gondoltam ha nagyon fontos akkor majd bejön vagy elmegy. Egy kis idő után abbamaradt a zavaró csilingelő hang és egy ajtócsapódást hallottam. Halkan kopogtak az ajtómon mire én egy halk "Gyere"-t mondtam és kinyílt az ajtóm. Megláttam fekete haját és barnás-zöld szemeit amik engem kémlelnek. Felültem az ágyon és vártam hogy helyet foglaljon.  
- Szia. - köszönt miután leült velem szemben, törökülésben. - Hogy vagy?  
- Őszintén? Szarul... - feleltem teljes nyugodtsággal a hangomban. - A tegnap történtek után főleg...  
- Figyelj, nagyon sajnálja a dolgot. Nem tud a szemed elé állni mert szörnyen nagy a bűntudata. - magyarázta a dolgokat. Néhányszor hümmögtem de nem mondtam semmit.  
- Nem az bánt hogy mással csókolózott, hanem az hogy az a más Betty volt... - suttogtam miközben ismét elhomályosult a tekintetem, mert csak úgy gyűltek a szememben a könnyek. - Tudod Betty...minden pasimat lenyúlta.  
- Mindet?  
- Igen. Az összessel csókolózott de az utolsóval le is feküdt. Miatta ért véget az összes kapcsolatom. De ezt csak Betty, Barbi, én és most már te tudod. - mondtam el a kiakadásom lényegét. Ezután a mondat után már engedtem hogy a könnyeim végig szántsanak arcomon.  
- Hé, nyugi...csssss.... - húzott magához, mire én is átkaroltam. Jól esett hogy legalább ő meghallgat engem, ha már legjobb barátnőm nem képes rá. Mostanság eléggé eltávolodtunk egymástól de nem tudom miért.  
- Köszönöm. - mondtam miután elváltunk egymástól.  
- De mit? - kérdezte Zayn értetlen arckifejezéssel.  
- Hogy meghallgattál és hogy eljöttél.  
- Igazán nincs mit! Hisz már a húgom vagy. - mosolyodott el a végére. Kijelentésén nekem is felfelé görbült a szám. - Csak nem egy mosoly? - kérdezte vigyorogva mire felkuncogtam.  
- Volt valami érdekes miután elmentem? - utaltam a tegnap estére. Megrázta a fejét és látszott rajta hogy őszinte. - Milyen nap van? - kérdeztem elgondolkozva a dolgokon.  
- Szerda. Miért?  
- Mert akkor holnap lesz anya temetése. - sóhajtottam - Na de mi újság van veled? - kérdeztem mosolyogva. Azt vettem észre hogy Zayn mikor Perrieről beszélt sokkal jobban kivirult és folyamatosan mosolygott. Kíváncsi vagyok arra a lányra aki ennyire fel tudja vidítani. Sokat beszélgettünk Zaynnel aminek hála a kedvem is jobb lett. A végén már nevettem is mikor Louis ötleteit mesélte. Nagyon vad és hülye ötleteket találtak ki így 5-en. Liam felhívta hogy hol van, de csak annyit mondott hogy egy barátjánál amiért nagyon hálás voltam. Viszont Zaynnek el kellett mennie egy próbára, így ismét egyedül maradtam. Miközben feküdtem csak bámultam ki a fejemből és nem gondolkoztam aminek hála elaludtam.

Este 8-kor keltem fel. Jól elaludtam. Felkeltem az ágyból majd a telefonomért nyúlva bepötyögtem a számot és a fülemhez emeltem.  
- Szia! Mi újság? - kérdezte boldogan.  
- Szia. Találkozhatnánk?  
- Persze. Mikor? - lelkesedett ajánlatomért. Megbeszéltük, hogy ma este 9-kor az egyik parkban. Letettem majd a fürdőbe igyekeztem és letusoltam. Fürdés után gyorsan felöltöztem valami melegebbe és a hajamat felkötöttem egy kontyba. Egy táskába beledobáltam néhány dolgot és elindultam, de mikor megláttam hogy beborult az ég, az esernyőmet is elrejtettem a táskámba. Kiléptem a házból és gyalog megindultam a közeli parkba. 10 perc alatt odaértem a kapujához de a fiú még sehol nincs. Egy két perc után megláttam közeledni amitől egy mosoly ült az arcomra. Elkezdtem futni felé mint egy kisgyerek és a nyakába ugrottam. Hangos nevetés tört ki mindkettőnkből és arcon pusziltam.
Edward

- Ed úgy hiányoztál! - mosolyogtam rá miután elengedtük egymást.  
- Likém! De gyönyörű vagy! - villantotta rám szexi mosolyát amitől a lányok csak úgy bomladoznak. - Mi újság van veled? - kérdezte miközben elkezdtünk sétálni. Elmeséltem neki, hogy miután ideköltöztem találkoztam öt nagyon kedves fiúval akikből négy a testvérem lett egy pedig a barátom. Folytattam azzal hogy megjelent Betty és hogy időközben meghalt anya is, majd egy jó hónap után a barátom csókolózott Bettyvel ami tegnap volt a bulin.  
- Jó sok dolog történt veled azóta amióta nem találkoztunk. - mosolygott rám amitől nekem is jobb kedvem lett. Elmesélte hogy vele mi történt. Sebész lett belőle itt Londonban és van egy gyönyörű menyasszonya, akivel nemsokára már házasok lesznek. Sokat beszélgettünk az életünkről és hogy a jövőben mit szeretnénk. Ed elmesélte, hogy miután összeházasodtak elkezdenek dolgozni a babaprojekten. A beszélgetésünket a telefonom zavarta meg. Elővettem a zsebemből és megnéztem, hogy ki az. Reméltem hogy nem Niall lesz az, de sajnos ő volt. Mivel nem akartam elrontani a hangulatom így csak egyszerűen kinyomtam.  
- Még mindig él az első számú szabályod? - kérdezte vigyorogva.  
- Hogy egy fiúnak csak egy esélyt adok? - kérdeztem mire bólintott - Igen! És szerintem ez így jó.  
- Szerintem meg nem. Mi van ha megbánta?  
- Ha egyszer megcsal máskor is megteszi. - adtam választ.
- És mi van akkor ha Betty mászott rá Niallre? - faggatózott de nem tudom miért mert tudja jól hogy nagyon makacs vagyok. Nem tudtam válaszolni mert a telefonom ismét megszólalt. A kijelzőn megint a szöszi neve díszelgett. Kinyomtam és tekintetem újból Edwardra szegeztem.  
- Ha így is volt akkor mért hagyta magát? - vontam kérdőre, de nem tudott megszólalni mivel ismét a csengő hangom szólt. Nem vettem fel mert tudtam ki az helyette kinyomtam és kikapcsoltam a telefont, majd a táskámba rejtettem.  
- Jut eszembe ha van kedved akkor holnap gyere el anya temetésére. A templomban lesz megtartva és szívesen várlak

- Ez természetes, hogy ott leszek. - mosolygott rám.  
- És mikor mutatod be a menyasszonyodat? - kérdeztem mosolyogva.  
- Mondjuk szombaton ráérsz?  
- Persze. De most nekem mennem kell, mert holnap nehéz napom lesz. - mondtam és elbúcsúztunk egymástól. Hiányzott már Ed. Régen láttuk egymást és most jó volt ez a kis beszélgetés. Hazafele útba esett bátyám bárja így gondoltam benézek hozzá. Amint beléptem megéreztem a pia szagát. A pulthoz siettem és kértem egy koktélt. Josht csak pár perc után találtam meg egy asztalnál ahol 4 lány üldögélt. Odamentem de mikor odaértem észrevettem hogy az egyik lány Betty. Megálltam az asztalnál és a fekete hajú lányt néztem összeszűkített szemekkel.  
- Szia Lisi! - köszönt Josh. Nem figyelve rá tovább néztem Bettyt. Elszakítottam a tekintetem majd helyet foglaltam vele szemben és úgy néztem tovább.  
- Na és mond csak Betty, milyen volt a pasim szájában kotorászni a nyelveddel? - kérdeztem gúnyosan.  
- Hmm...egész jó. - vigyorgott önelégülten.  
- Hogy mi?! - akadt ki bátyám.  
- Jól hallottad. Betty és Niall az orrom előtt csókolóztak tegnap egy buliban. - fordultam Josh felé. Testvéremnek a feje piros lett a dühtől és már majdnem elordította magát mikor vett egy nagy levegőt és lenyugodott. "Szépen" kitessékelte Bettyt és a barátnőit a bárból majd hozzám sietett. Visszagondoltam az emlékekre és a könnyek utat engedtek maguknak. Ott ültem a pultnál és sírdogálva iszogattam a koktélomat.  
- Jól vagy gyagyás? - kérdezte lágyan testvérem. Megráztam a fejem majd letöröltem a könnyeim. Josh átölelt így beszívhattam kellemes kölnijét. Elengedtük egymást majd megszólaltam.  
- Holnap egyedül jössz vagy velem? - kérdeztem kedvesen.  
- Veled szeretnék. Anya is örülne neki ha ketten mennénk. - mosolygott rám. Bólintottam majd beszélgettünk egy kicsit, de én fáradt voltam így hazamentem.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  2. Ez olyan...szomorú volt.És alapból meg Betty drága meg b*szhatja. Amúgy jó lett!KÖVIT!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Amy!
      Hát kellenek ilyen részek is:) Én sem kedvelem Bettyt, de még fontos szerepe lesz a történetben:) Köszönöm szépen a komid! Sietek ahogy csak tudok, lehet hogy holnap már fent is lesz! Xx RR

      Törlés