2013. május 3., péntek

19.fejezet

Sziasztok! Nagyon köszönöm szépen a komikat! Nagyon hálás vagyok értük és remélem ez is tetszeni fog nektek...Remélem ezzel a résszel nem okozok csalódást.
Jó olvasást!
Puszi RR

                                            Betty

Reggel egy ismeretlen szobában keltem. A tegnapi ruhámban voltam, így arra következtettem hogy elaludtam a film közben. A szobában körülnézve a falon észrevettem, hogy fényképek foglalnak helyet. A sarokban egy gitár van megtámasztva, az íróasztalon pedig egy újabb kép, de azon csak ő és az anyukája vannak. Igazából már mikor felkeltem, tudtam hogy ez a szöszi birodalma mivel az ágyneműjének olyan Niall illata van, amibe legszívesebben újból és újból beleszagolnék. Mivel a hasam jelezte hogy üres ezért megindultam lefele a konyhába. Mikor beértem 4 álmos tekintettel találkoztam.  
- Jó reggelt. - köszöntem kedvesen. Néhány sziát és hellot kaptam válaszul. Oké....mindegy. Öntöttem magamnak kávét és leültem a többiekhez. - Harry és Zayn? - kérdeztem rá a hiányzó emberekre.  
- Harry még alszik. És szerintem Zayn is. - mondta Barbi. Ránéztem az órára és láttam hogy nekem indulnom kéne mert még haza is kéne menni a munka előtt. Gyors megittam a kávém és elmosogattam.  
- Bocsi srácok de vár a munka. - mondtam miközben megindultam felvenni a cipőm.  
- Hol dolgozol? - kérdezte Louis. Igaz hogy tegnap elmondtam, de Loutól nem vártam mást.  
- Az egyik újságnak vagyok a főszerkesztője. És mivel én olyan kedves és aranyos lány vagyok így rólatok nem jelenítek meg cikkeket csak ha ti is beleegyeztek. - mosolyogtam rá.  
- Köszönjük. - mondta Liam.  
- Igazán nincs mit. - válaszoltam majd mindenkitől elköszöntem egy öleléssel, de Niallnek adtam egy szenvedélyes csókot.  
- Vannak itt gyerekek is! - mondta Louis vigyorogva mire elváltunk és elmentem. Hazaérve megfürödtem és hajat mostam, majd felvettem egy egyszerű de mégis csinos öltözéket ami egy farmer ingből, fekete nadrágból és fekete magassarkúból állt. Hajamat begöndörítettem és felraktam egy kevéske sminket. Miután mindennel végeztem elindultam dolgozni.

~...~

- Van kedved eljönni velünk moziba? - kérdezte a céges telefonba Barbi. Miért nem a sajátomba? Mivel valamikor elhagytam, amilyen béna vagyok.
- Persze. Mindjárt végzek a pláza előtt találkozunk. Szia! - köszöntünk el egymástól. Gyorsan elintéztem a dolgaimat majd elbúcsúztam a kollégáktól és távoztam az épületből. Hamar odaértem a plázához, de a többiek még nem voltak itt így álltam és vártam. Amíg vártam néztem az embereket. Nem volt érdekes csak annyira unatkoztam hogy már az is jobb volt mint a semmi. Éppen a sétáló tömeget pásztáztam mikor valaki megfogta a vállam. Hirtelen összerezzentem majd megfordultam. Na már csak ez kellett...  
- Részvétem az anyukád miatt. -mondta a szemembe nézve. Nem válaszoltam csak néztem szótlanul. 
- Figyelj amit tegnap mondtál tudom hogy nem mondtad komolyan ezért megbocsájtok. - mosolygott rám mire nekem a pupilláim kitágultak.  
- Ide figyelj Betty! A tegnapit nagyon is komolyan mondtam és még mindig úgy is gondolom. Te egy ribanc vagy aki minden jött ment pasihoz felmegy. Én arról nem tehetek hogy ilyen szánalmas egy liba vagy! Nem értem mi ütött beléd hiszen te egy értelmes és felelősség teljes lány voltál aki átpártolt a másik oldalra. Egyet kérek tőled; engem hagyj békén. - mondtam nyugodtan és teljes komolysággal a hangomban.  
- Még beszélünk, ugyanis jön Barbika a királylány. - mondta kényesen mire én felpofoztam és ott hagytam.  
- Ez meg mi volt? - kérdezte Zayn.  
- Ő az unokatestvérem Betty, akiről most inkább nem beszélnék. A pofont pedig azért kapta, mert megérdemelte. - mondtam el a dolgokat. Miután megértették bementünk és valami horrorra vettünk jegyet. Mellettem Barbi és Niall ült. A film elkezdődött de nem igazán tudtam odafigyelni mivel az agyam megint csak kattogott. Bettyn jár az eszem. Hogy miért vagyunk ennyire rosszba? Mert mikor nekem volt egy pasim azt biztos hogy mindig lecsapta a kezeimről. Az összes barátommal csókolózott és flörtölt. De az utolsóval le is feküdt... Nem értem mi történt vele hiszen olyan rendes és imádni való lány volt most meg...inkább hagyjuk, mert csak feldühíteném magam.  
- Minden rendben? - kérdezte Niall hozzám hajolva és belesuttogta a fülembe. 
- Persze. - hazudtam. Nem akarom elmondani az igazságot.

A film véget ért és beültünk egy Nando's-ba majd ott megkaptuk a kaját de én hozzá se nyúltam.  
- Lisi mért nem eszel? - kérdezte Liam.  
- Nem kívánom a kaját.  
- Mi az hogy nem kívánod? Mi a baj? - hüledezett Barbi. Pontosan tudja mindig hogy mikor van bajom. Ezért is imádom ezt a csajt.  
- Csak kattog az agyam... - vallottam be.  
- Ajaj...
- Mi az hogy "ajaj"? - kérdeztem összehúzott szemöldökkel.  
- Mikor kattog az agyad, olyankor vagy kétségbeesel vagy mindenen kiakadsz vagy mindkettő... - mondta úgy mintha ez teljesen természetes lenne.  
- Most úgy teszek mintha ezt meg sem hallottam volna. - mondtam összehúzott szemöldökkel.  
- Ahogy gondolod... - suttogta Barbi. Felkaptam egy krumplit a tányéromról és hozzávágtam. Az arcán landolt ezért felkuncogtam.  
- Igen? - kérdezte vigyorogva mire én mosolyogva megrántottam a vállam. Fogott egy marék krumplit és hozzám vágta. Jól kiröhögött amiért én is megdobtam.  
- Kaja csata! - mondta Louis. Hatalmas kaja csata alakult. Mikor egy pillanatra felnéztem megláttam egy fickót aki itt áll mellettünk és szúrós szemekkel nézett ránk. 
- Khmm... - mondtam mire mindenki abbahagyta a dobálózást.
- Maguk meg mit csinálnak?! - rivalt ránk.  
- Mért minek látszik?! - kérdezte Barbi.  
- Hát nem sakkoznak! - mondta paprika vörös fejjel.  
- Nem, mert mi éppen dámázunk. - mondtam gúnyosan majd Barbival lepacsiztunk és jót röhögtünk.  
- Csajok maradjatok csöndben mert kitiltanak titeket. - mondta Liam.  
- Nem meri, mert ahhoz beszari. - szólaltunk meg egyszerre barátnőmmel mire belőlünk megint kitört a nevetés.  
- Ki vannak tiltva! - üvöltötte a fickó.  
- Húúú kitiltottak... - mondtam kényesen majd folytattam halál komoly fejjel - ...ki nem szarja le?! - köptem oda a szavakat.  
- Jól beszélsz csajszikám! - pacsizott le velem Barbi.  
- Fiúk ti nyugodtan egyetek mi elmegyünk sétálni. - mondtam a fiúk pedig bólogattak.  
- Mi a baj? - kérdezte aggodalommal a hangjában a mellettem sétáló lány.  
- Betty...Mi van ha Niallt is elveszi? - szólaltam meg, miközben tekintetem rá emeltem és szemeimben könnyek gyülekeztek. Nem engedtem utat törni nekik ezért gyorsan le is töröltem.  
- Niall biztosan nem tenne olyat hiszen amiket rólad mondott a kórházban, nagyon szépek voltak! - mosolygott rám.  
- Mit mondott? - kérdeztem kíváncsian.  
- Hogy nagyon sokat jelentesz neki és hogy a személyiséged teljesen megragadta őt és hogy imád téged! - mondta őszinteséget sugározva. Mikor ezeket meghallottam sokkal jobb kedvem lett, majd támadt egy remek ötletem.  
- Menjünk el bulizni...valami vad buli legyen! - ötleteltem hiszen olyan régen buliztunk egy jót.  
- Ez egy remek ötlet! - vigyorodott el barátnőm. Gyorsan felhívta Harryt és lebeszélte vele a részleteket. Visszamentünk a motoromhoz és felültünk rá majd hazafelé vettük az irányt. Miután leparkoltunk a házam előtt-mert Barbi állítása szerint nekem vannak vadabb ruháim is- bementünk és a szobámba a szekrényben kutagodtunk. Mivel barátnőm megtalálta a tökéletes ruháját bement a fürdőbe készülődni. Én még mindig nem találtam semmit az én gönceim között ezért átmentem Sam szobájába. A szekrényt kinyitottam és anya ruhái közt kezdtem kutakodni. A gardrób legalján egy dobozt találtam amiben egy kifogástalan szettet találtam. Kivettem a dobozt és a saját szobámba indultam. Amint beértem Barbi akkor jött ki, így én gyors berohantam a fürdőbe a papírdobozzal a kezemben. Gyorsan lefürödtem és a tükör elé álltam. A hajam begöndörítettem és felraktam a sminkem. A doboz tetejét levettem és kivettem belőle a szögecses melltartót és a fekete rövidnadrágot. Felvettem majd kiléptem a fürdőből és a cipős szekrényemből előhúztam egy gyönyörű fekete cipőt.
Felkaptam a lábamra és a tükör elé álltam. Mivel Barbi nem volt a szobámba így megindultam lefelé. A konyhában volt és ivott egy kis vizet de mikor meglátott kiköpte.  
- Wow! Gyönyörű vagy! - mondta egy széles vigyorral a száján.  
- Te sem panaszkodhatsz! - mosolyodtam el ahogyan végig néztem. A kicsike topp és színes szoknya nagyon illett hozzá.
 A bámulásomból a csengő zavart meg. Elindultam Barbival az oldalamon és kinyitottam az ajtót. Előttünk Harry állt akinek leesett az álla mikor meglátott minket.  
- Ti tényleg nem hülyéskedtetek mikor azt mondtátok hogy szexi ruhába lesztek. - vigyorodott el. Bezártuk az ajtót és beszálltunk a fekete limuzinba. Beültem Niall mellé, mire ő átkarolta csupasz derekam. Jobb oldalamra barátnőm csüccsent, mellé Hazza. A kormány mögött Zayn, előttünk Louis, El-kit két puszival köszöntöttem-, Liam és végül egy gyönyörű barna hajú lány.
-Lisi, Barbi szeretném nektek bemutatni a barátnőmet, Daniellet. - karolta át a lányt, aki kezét nyújtotta felém. Bemutatkoztunk egymásnak majd ezt elismételték Barbiék is.  
- Nagyon szexi vagy... - suttogta érzékien a fülembe Niall. Muszáj volt felnevetnem kijelentésén. A többiek értetlenül néztek minket mivel nem tudták miről van szó. 
- Ez nem vicc. Tényleg őrületesen szexi vagy... - suttogta megint. Felkuncogtam majd az arcára nyomtam egy cuppanós puszit és pár perc után megérkeztünk.

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm szépen a komit nagyon jól esik!*-* Sietek ahogyan csak tudok!:) Xx RR

      Törlés