2013. április 21., vasárnap

14.fejezet



Sziasztok! Nem jó amit írok vagy miért nem komiztok? /tisztelet a kivételnek/ Remélem ehhez a részhez több komi jön... Nem is írok többet, jó olvasást! Xx RR

                                                

                                                                                    Fogadások


- Khmm... - hallottunk meg valakit amitől egyből szétrebbentünk. - Itt meg mi folyik?
- Csak adott egy puszit...az arcomra... - találtam ki ezt a béna sztorit amit láthatólag a velünk szembe lévő személy nem hitt el. Gyerünk gondolkozz Lisi...! Hajtottam magam gondolataimban.
- Inkább szájra és nem csak egy puszi... - vigyorodott el Louis. Basszus most mit mondjunk?!
- Szerintem képzelődsz Lou... - mondtam és odamentem hozzá majd a kezem  homlokára raktam. - Szerintem lázas vagy...
- Makk egészséges vagyok Lisa! - vigyorgott tovább. - Ez nem jó kifogás.
- De legalább megpróbáltam... - sütöttem le  szemem.
- Hé Lou, ugye nem mondod el senkinek?... - kérdezte Niall. Boci szemekkel néztem rá és az alsó ajkamat lebiggyesztettem.
- Rendben. De egy kérdésre válaszoljatok. - bólintottunk majd folytatta - Mikor jönnek a kicsi Horanek? - húzta kaján vigyorra a száját. Elnevette magát mire én a vállába boxoltam és kilöktem a konyhából. Visszamentem Niallhez akinek egy mosoly ült az ajkain amitől nekem is a szám felfelé görbült. Egy lágy csókot nyomott a számra amit én szívesen viszonoztam.
- Menjünk a többiekhez mert aztán kombinálni kezdenek. - suttogtam ajkaira.
- De én még nem akarok... - szólalt meg kisfiús hangján amitől felkuncogtam. Igazából én sem akartam elválni, de muszáj. Elengedtem és megindultam a nappali felé. Leültem a kanapéra és körbe néztem a társaságon.
- Mi újság veletek? - kérdeztem egy mosollyal a számon.
- Semmi. És veled? - mondta Liam. Louis halkan felnevetett, mire én szúrós szemekkel néztem rá.
- Ennek meg mi baja? - kérdezte Barbi.
- Nem tudjuk...mindig ilyen...- válaszolt Zayn. Pár perccel később Niall is letelepedett a kanapéra egy tányérral a kezében amin egy szendvics volt. Gyors kikaptam a kezéből és beleharaptam a finom ételbe. Mindenki / kivéve Barbi / kitágult szemekkel nézett rám.
- Mi van? Éhes vagyok! - kérdeztem mert zavaró volt hogy ennyire néznek. - Mmm...Niall ez isteni! Mi van benne? - fordultam a szöszi felé.
- Öhm...jam,szalámi,majonéz és sajt. - sorolta a feltételeket. A többiek undorodva hallgatták a beszélgetésünk.
- Csak kóstoljátok meg! - mondtam nekik amitől még nagyon fintor lett az arcukon. - Nem tudjátok mi a jó kaja. - vontam meg a vállam és tovább ettem a szendvicset.
- Neked az komolyan ízlik? - kérdezte Liam miközben az arcán egy fintor futott végig. Éppen az utolsó falatot nyeltem le majd válaszoltam.
- Persze! Nektek nem? - kérdeztem.
- Az nem kifejezés! Általában amit én csinálok az undorító. Pedig szerintem igen is finomak! - jelentette ki Niall.
- Van még valami hasonló? - kérdeztem meg mert nekem tényleg ízlett. Bólintott majd mutatta hogy kövessem a konyhába. Elindultam vele míg a többiek a nappaliban maradtak.


*Barbara szemszöge*



Ezek tényleg nagyon hasonlítanak! Még nem láttam fiút aki ennyire illik Lisihez. És most...szerintem teljesen összeillenek!
- Ezek totál összeillenek! - mondta Harry. Legalább nem csak én gondolom így.
- Szerintem is! - mondták kórusban a többiek is.
- Szerintetek mikor fognak randizni? - kérdezte El.
- Adok nekik 3 napot. - mondta Hazza.
- Én egy hetet. - szólalt fel Zayn.
- Fogadni akarsz? - húzta fel a szemöldökét göndörke.
- És ha igen?
- Legyen! - mondta majd kezet fogtak.
- És mi lesz a tét? - kérdeztem rá.
- Aki veszít annak egy hétig a győztes csicskájának kell lennie. - vigyorodott el Zayn. Harry egy picit gondolkodott de bólintott. Miután fogadtak mintha csak kérték volna abban a pillanatban Niall és Lisi jöttek vissza.
- És most mit csináljunk? - kérdezett rá Liam.
- Próbáljuk ki az új billiárd asztalunkat! - vetette fel Zayn. Mindenki beleegyezett ezért megindultunk felfelé a lépcsőn. Amint felértünk egy nagyobb nappalival találtam szembe magam. Bal oldalon egy kanapé és kettő fotel van közöttük meg egy dohányzó asztal, míg jobb oldalon egy billiárd asztal és egy póker asztal. A fiúk egy-egy dákót adtak a kezünkbe és felénk fordultak.
- Barbi, Lisi ti tudtok billiárdozni? - kérdezte Harry. Lisre néztem aki csak egy vigyorral megrázta a fejét. Értettem a célzást ezért én is elvigyorodtam.
- Nem. -  vágtuk rá. Oda álltunk az asztalhoz és elkezdték magyarázni azt amit mi jól tudunk.
- Ahan, oké tudjuk. - szólalt meg Lisi. - Szóval a fehér golyóba kell beleütni? - tette a hülyét Elisa mire a fiúk bólintottak. Beállt a pozícióba és majdnem beleütött a golyóba mikor hirtelen felállt. - Mi lenne ha az összes golyó belemenne?
- Az csak egy profinak megy. - mondta Zayn.
- Oké. - mondta Lisa. Fogadtak a fiúkkal hogyha bemegy mind akkor fejenként kap Lis egy bizonyos összeget. A srácok könnyedén belementek hiszen azt hiszik hogy nem tudunk billiárdozni, pedig ha tudnák hogy profik vagyunk...
Lisa beleütött a fehér golyóba és az összes golyó bement. Eleanor és a fiúk tátott szájjal néztek ránk mi meg barátnőmmel csak lepacsiztunk.



*Elisabeth szemszöge* 


A srácok eléggé kibuktak azon, hogy az összes bement. Barbival elkezdtünk nevetni mert az arckifejezésük haláli vicces volt.
- Na ne nézzetek így inkább kérem a pénzem. - mondtam nekik mire megráztak a fejüket hogy visszatérjenek a való világba és a zsebükben kezdtek kutakodni. Odaadták a pénzt és Barbi  felé fordultak felhúzott szemöldökkel.
- Mi van?! - kérdezte Barbara.
- Te is így tudsz billiárdozni? - szólalt meg El.
- Persze. - rántotta meg a vállát és odament az asztalhoz, majd a golyókat felrakta és egy jól irányzott ütéssel beleütött a fehérbe így az összes bement.
- De hát honnan tudtok ilyen jól? - kérdezte Niall.
- Mivel bátyámnak egy bárja van és ott van billiárd asztal, így könnyű volt megtanulni. Barbinak meg én tanítottam meg, cserébe ő pókerezni tanított meg. - magyaráztam a fiúknak.
- Á, szóval pókerezni is tudtok...akkor játszunk vetkőzős póker! - ötletelt Lou. A fiúk mind belementek, én is könnyen belementem.
- Na szívem kérlek! - könyörgött Louis az é betűt elhúzva Eleanornak.
- Ahj, jó... - egyezett bele El. Barbi felé fordultam és ránéztem.
- Nincs kedvem könyörögni szóval másra bízom. - néztem a végén Harryre. Bólintott és odament Barbarához. Egy érzéki csókot adott neki mire a  többiek nagy "húú"-zásba kezdtek. Miután elváltak barátnőm is beleegyezett, majd leültünk az asztalhoz.


~...~




Ott tartunk, hogy Lou-n, Harry-n, Zayn-en, Liam-en, El-en és Barbin nincsen felső, mert ők már levették most Niall-ön a sor. Miközben megfogja a pólója alsó részét és elkezdi felfelé húzni én egyszer sem vettem le róla a szemem. Egyre jobban feljebb ér és amint megláttam a kockáit, önkéntelenül az alsó ajkamba haraptam. Figyelmemet az oldalamban érzett könyök zavarta meg. Feleszméltem bambulásomból és körbenéztem. Mindenki engem nézett amitől rák vörös lett a fejem.
- Mi van?! - kérdeztem hogy ne bámuljanak már.
- Á, semmi-semmi...- mondták kórusban és fejenként egy kaján vigyorral az arcukon. Niall még mindig engem nézett miközben a szemöldökét húzogatta. Elkezdtem tátogni neki hogy csak ő tudja: "Hagyd abba!". A válasza egy kérdés volt: "De mit?" és tovább húzogatta a szemöldökét. A kis pimasz... Szúrós szemekkel néztem rá ami miatt neki az ajkain egy nagy vigyor jelent meg. Megforgattam a szemeim és tovább pókereztünk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése