2013. március 4., hétfő

7.fejezet


Sziasztok! Meghoztam a hetedik fejezetet. Remélem tetszeni fog nektek és 1-2 kominak is örülnék...:)) (A legutolsó tetkónak vagy a 8., vagy a 9. fejezetben fog kiderülni hogy mi annak a jelentősége;)) Nem is dumálok tovább itt van olvassátok!! xoxo:))
Előző fejezet kommentekre a válasz:
Emma:3 :Köszönöm szépen a komidat és sajnos ez nem olyan izgalmas de próbálok jobbakat hozni.:))
Gigi: Köszönöm:)) sietek ahogy tudok csak az iskola elveszi a legtőbb időm. De most itt van jó olvasást és remélem tetszeni fog.;))

                                                                ...Eleanor?...
"Nem, az nem jó, azt majd később...-ekkor Barbi elszonytyolódott ezért súgott még egy valamit.-Neki van?!-itt már éreztem hogy már miről van szó.-Jó az jó lesz. Lisa mutasd meg a tetkóidat.-ekkor mindenkinek/kivéve Barbinak és Harrynek/ elkerekedett a szeme.  

-Ne már!!Hát....jó...-nyafogtam majd beadtam a derekam.Elkezdtem mutatni..." 

*Elisabeth szemszöge* 
-Hát nem szívesen de megmutatom őket....-a szám nem felfelé hanem lefelé gördült ugyanis nem szeretek ezekkel dicsekedni.Nem arról van szó hogy megbántam vagy nem tetszik csak ez inkább rám tartozik és senki másra.-Ez volt életem legelső tetkója...-mondtam miközben a hajamat megfogtam hogy látszódjon a nyakam. Ott egy álomcsapda ékeskedik. 

- Szerintem ezt mindenki tudja hogy milyen célt szolgál...-kijelentésemre mindenki bólogatott kivéve egy valakit...Harry. Sóhajtottam majd elmondtam neki mit jelent-...Az álomcsapda elűzi a rossz és gonosz álmokat és csak a jókat álmodod meg...-ennél a kijelentésemnél már megértette és folytattam a mutogatást. A következő egy  madaras tetoválás volt ami a csuklómon mutatkozott meg-...Ez számomra a szabadságot jelképezi és ad erőt nekem mikor csak egy pillanatra is ránézek.
-Ez Kevin!!!-ordított fel Louis amitől olyannyira meg ijedtem hogy hátra estem állásomból és barátnőm ölébe huppantam. Én és barátnőm a banda többi tagjára szegeztük a tekintetünket amiből csak annyit lehetett kiolvasni hogy "Ennek meg mi baja?!". Nagy nehezen feltápászkodtam Barbi öléből és most már hangosan is kiejtettem azokat a szavakat a számon amik pár másodpercel ezelőtt csak az arcomon lehetett látni.
-Neki meg mi baja?!-kérdeztem nem éppen kedvesen mert a szívbajt hozta rám egy perce.
-Csak van egy galambja,persze nem igazi és annak az a neve hogy Kevin és az összes galambot is úgy hívja.-ejtette ki a szavakat Zayn amitől megértettem hogy mért kiáltott fel hirtelen Lou. Miután a répaimádó fiú is visszaült a helyére ismét elkezdtem folytatni a mutogatást.
-A következőhöz te is kellesz.-néztem le barátnőmre aki csak kérdő fejjel pillantott felém mire és felmutattam neki a kisujjamat. Egyből vágta hogy mi a helyzet ezért odajött hozzám egyszerre felmutattuk mindketten a kisujjunkat. Azokon csak egy szó állt: "promise" (ígéret).-Ez azért van mindkettőnknek mert még régebben megígértük egymásnak hogy mindig egymás mellett fogunk állni, bármi is történjen......na jó ez nagyon nyálasan hangzott!!-amint kimondtam mindenki elkezdett velünk röhögni. 
-Na jó akkor most már pörgethetsz.-mondta Barbi miközben visszaült a helyére.

-Igazából még van egy tetkóm amiről te sem tudsz mert kb. 2 hete csináltattam....-lesütöttem a szemem mert tudtam hogy el kellett volna mondanom neki.
-Na akkor mutasd.-Barbi teljesen izgatott lett /mármint jó értelemben/, mert kíváncsi volt hogy mi van még rajtam. Nagy mosoly ült az arcán amitől én teljesen összezavarodtam mert azt hittem egy kicsit meg lesz bántva. De szerencsémre tévedtem. 

-Hát jó bár magyarázatot nem fogok adni ugyanis ezt csak Barbi fogja érteni miért is ez a felirat.Majd egyszer hogyha lesz erőm elmondom nektek is srácok.-néztem a fiúk felé akik csak bólintottak.Lehúztam a vállamról a fölsőmet és megmutattam. Egy "dad,i love you" mondat ékelődött bőrömbe.Barbi csak némán ült és rám mosolygott mikor őt figyeltem.Persze a fiúk semmit sem értettek belőle hogy miért van ott de ez majd idővel úgy is ki fog derülni.-...és hát ennyi....4 tetoválásom van és nem is szeretnék többet.-jelentettem ki majd az üveg után nyúltam és pörgetni kezdtem. Végül az üveg Zayn-nél állt meg és egyből rávágott egy "merek"-et.
-Pillanat.....és mivel merek-et mondtál én úgy döntöttem nincs választási lehetőséged...-ahogy kimondtam szerintem Zayn egyből megbánta hogy ezt mondta....de hát ez van. Egy gonosz vigyor ült ki a számra Barbira kacsintottam.
-Jaj csak azt ne....ugye nem az amire gondolok???-kérdezte Barbi.
-2010.július 9. péntek unokatesómnál....felejthetetlen...-a végén már elnevettem magam és barátnőm is. A fiúk csak értetlenül néztek ránk hogy ugyan miről beszélünk.
-Valaki elmondaná miről van szó??-kérdezte Niall.
-Majd mindjárt meglátjátok.-majd megkértem hogy valamelyikőjük adjon egy kendőt és Liam már dobott is egy baba kék színűt. Odaadtam Barbinak és megindult Zayn felé majd bekötötte a szemét.-Harry segítenél??-kérdeztem meg fürtöskét és egyből felpattant ülőhelyzetből. Megkértem hogy adjon egy vödröt és utána menjen vissza, teljesítette kérésemet majd magamra hagyott. Gyors megtöltöttem vízzel és én is visszamentem. A fiúk egy-egy kérdő pillantást vetettek rám hogy én mit akarok azzal, de végül leesett nekik.Hát mit ne mondjak nagyot koppant.
Végül figyelmem a a fekete hajú srácra és a vödörrel teli vízre terelődött. Amilyen gyorsan csak tudtam leöntöttem, de nem szólt semmit.Mindenki hangos nevetésben tört ki. Levette a kendőt majd szúrós pillantások között felkapott engem és kivitt a medencéhez és beledobott. Akárhogy mondtam hogy még nagyon megbánja nem érdekelte és kaptam egy hideg zuhanyt. Hát nem volt valami kellemes hogy úgy belehajított de azért vicces lehetett.  Végül barátnőm nyújtotta a kezét hogy segítsen de amilyen hülye vagyok inkább belehúztam amin nagyon jót nevetett mindenki. Ahogy kimásztunk barátnőmmel összenéztünk és egyesévvel lökdöstük bele őket. Végül csak Louis maradt ki de őt megmentette a csengő. Ahogy beléptünk a házba megpillantottam egy igen ismerős barna hajú lányt. Hirtelen a felismerés vágott belém.
-Eleanor Calder?-ahogy a lány megfordult egymásba rohanva ölelkeztünk.
-Ezt nem hiszem el!! Elisabeth Mason...El sem hiszem hogy újra látlak!!-kiáltotta rég látott barátőm.-Barbara Swenson!!-ahogy elváltunk egymástól legjobb barátnőmet ölelgette.Jó volt újra látni Elt.Annyira hiányoztak már az együtt töltött idők.-Semmit se változtatok.
-Te se!-mondtuk egyszerre Barbival amin mind hárman jót nevettünk.
-Látom még szoktatok egyszerre beszélni...-El be se fejezhette a mondatát mivel Louis félbevágta.
-Valaki elmondaná mivan??-tette fel a kérdést, mire mindannyian rákaptuk a tekintetünket.
-Persze szívem.-kezdte El- Mi már régóta ismerjük egymást vagyis nem is olyan régóta mert kb. 1 éve találkoztunk...-a fiúk figyelmesen hallgatták a történetet mintha esti mesét mondana-... mikor egy fotózáson voltam nekik kellett segítenem, ugyanis fel lettek kérve egy fotózásra. És ott ismerkedtünk meg.Tömören ennyi.-fejezte be a mondandóját a répaimádó barátnője. Kitágult szemekkel néztek hármunkra mire mi csak nevetésben törtünk ki a mondhatom elég értelmetlen fejek láttán.  
-És vannak képek??-egy kaján vigyor keretében tette fel a kérdését Hazza.
-Ha esetleg valaki ad egy laptopot 1-2-őt tudok mutatni.-Harry egyből a kezébe nyomott egyet és Eleanor már kezdett is pötyögni valamit majd a fiúk felé mutatta.
      
-Hát....hűűű- mondták egyszerre a fiúk. Komolyan egy normális mondatot nem bírtak kinyögni.Ezen megint nagyon jót nevettünk.

-Köszönjük!-mondta Barbi a nevemben is. Ezután még sokáig elbeszélgettünk majd haza indultunk de a fiúk nem engedték hogy vizes ruhában gördeszkázzunk ezért elvittek minket.Őszintén megvallva nekem tettszett ez a nap és nagyon örülök hogy megismerhettem a fiúkat, mert nagyon jó fejek.Miután haza érem egyből a fürdőszobát vettem célnak. Amint elvégeztem az esti teendőimet mentem lefeküdni ugyanis hulla fáradt vagyok. Még gondolkodtam egy picit hogy milyen jó hogy ismét találkoztam El-lel és hogy mennyire hiányzott már. Pár percig tartott csak az elmélkedésem ugyanis elnyomott az álom.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Hamar kövit! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó! Kövit követelek! :))

    VálaszTörlés
  3. Zsíírr :) annyira jó lett :P de lehet, hogy én vagyok hülye de nem igazán értetem Zayn dátumát *.* :) Az Eleanoros téma jó fordulat volt ;) csak így tovább és siess a résszel pusz Gigi <3

    VálaszTörlés