2013. március 2., szombat

#1 DÍJ

Sziasztok!
Nem résszel jöttem hanem kaptam egy díjat!! Úgy imádlak titeket, de legfőképp alice. ~-t   mert tőle kaptam az első díjamat! :)) Nem is dumálok tovább :))
P.S: A rész valószínűleg holnap fog jönni!
Szabályok:
1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat.)
2. Kérdések
 
1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?

 Tekla, és a barátaim Tekinek szoktak szólítani :P
2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Nem igazán szoktam a dalokon sírni :)
3. Félsz a sötétben?
Igen :))
4. Szerelmes vagy valakibe?
  Nem
5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
Sok van de nem árulom el :)
6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Nem
7. Szerinted péntek 13-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
Ööö.....semmit xd
8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Igen :)
9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Én felvállalom hogy milyen zenéket szeretek :D
10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
Tuti xd
11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
  Igazából ezen még nem gondolkodtam és szerintem nem is fogok :))
12. Szoktál álmodozni?
Nem nagyon....
13. Járnál Chace Crawforddal?
Ööööö.....Nem! xd
14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?
Nem nagyon tudom még és ezen általában nem is szoktam agyalni :))
15. Adni vagy kapni jobb?
Adni (de azért szeretek kapni :))
16. Titkom:
Nem lenne titok hogyha most leírnám :DD
17. Bakancslista:
Legyőzni a félelmeimet :))
 
 
Akiknek küldöm:

1.Diana
2.wh ite 
5.Tyra W.  

És még egyszer nagyon köszönöm ezt a díjat!!
xoxo:)) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése