2012. december 31., hétfő

2. fejezet

                                         Egy új barát
*Elisabeth szemszöge*
 
Elég hamar kipakoltam, hogy körülnézhessek egy picit a városban. Sam megengedte, hogy elmenjek egy kicsit gördeszkázni. Elindultam a Hyde park felé. Jó volt egy kicsit egyedül lenni és zenét hallgatni. Annyira belemélyültem a dalba, hogy véletlenül nekimentem valakinek. Szegényen elfeküdtem miután leestem a deszkáról. Nagy nehezen felálltam és megnéztem, hogy legalább kire borultam. Egy gyönyörű kék szemű, szőke hajú fiú állt előttem. Alig bírtam megszólalni.
    -Nagyon sajnálom az én hibám, hogy neked mentem...-halkult el a hangom.
    -Semmi gond, mással is fordult már elő - mosolygott és nyugtatott -szia én Niall Horan vagyok.-nyújtotta kezét.
    -Hello én Elisabeth vagyok, de a barátaim csak Lisának szólítanak-fogadtam el a kéznyújtását.
   -Van kedved sétálni egyet?-bólogattam és felvettem a gördeszkámat a gyalogláshoz.Jókat nevettünk és viccelődtünk.
   -Amúgy felismertél??-nézett rám érdeklődve.
   -Honnan kellett volna?-gondolkoztam de semmi nem jutott eszembe.
   -Á semmi csak kíváncsiskodtam
...-a földet bámulta.Mikor elkezdett sötétedni elkértem a telefonját és bepötyögtem a számomat majd ő is megadta. Elindultam haza és mikor beléptem a ház ajtaján, meglepő dolog várt engem...

 *Niall szemszöge*

-Sziasztok!-ordítottam a srácoknak.
 -Szia mért vigyorogsz ennyire?-nézett rám furcsán Louis.
  -Ááá....semmi....-majd leültem a fiúkhoz.
  -A semmi miatt nem szoktál ennyire mosolyogni!-mondta Hazza.
  -Na mond már el!-kérlelt Zayn.
  -Nem és nem.-ráztam a fejem.
  -Na légyszíves!!-mondták egyszerre majd kutyapofit vágtak.
  -Jó rendben.-adtam be a derekam.Elmeséltem nekik az elejétől a végéig.
  -És hogy néz ki a lány?-emelte fel szemöldökét Harry
.
   -Legyen egyenlőre annyi hogy szép! Ja és gyönyörű kék szeme van.-jutott eszembe a káprázatos kék mélység.
  -Hogy hívják?-zavarta meg visszaemlékezésemet Liam.
  -Elisabethnek.
  -És mi a vezetékneve?-kérdezte Mr.Payne.
  -Azt nem is mondta meg...különös....-elgondolkoztam ezen.
  -Mért pirulsz azóta mióta csak róla beszélünk?-tette fel Zayn, majd lehajtottam a fejem.
  -Jól van na!-felrohantam az emeletre és elővettem a laptopom. Elkezdtem keresgélni utána  facebookon. Hát vagy 100 találat volt azért hagytam is. Felnéztem twittere, de ott még több volt.
  -Hát ez reménytelen...-beszéltem magamhoz. Pár óra múlva elmentem fürödni és lefeküdni. Rajta gondolkoztam egész végig meg a szép mosolyán.



 Remélem tetszik és olvassátok páran... Ha olvasod akkor légyszi legyél rendszeres olvasó :) Előre is köszönöm. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése